Absolut kärlek


(null)
Sträckläste nya Läckberg, 
så annorlunda o ändå så bra, 
väntar med spänning på bok två i serien nu.
(null)
Fick favoritblommor till mors-dag av maken som tillsammans m tusentals myggor plockat dessa underbara till mig ❤️
(null)
sedan det bästa av alla världar 
Kaffe på säng på Mors-Dag
o jag mår bra hela dagen 
finns inget bättre sätt att börja dagen på !
(null)
Naturligtvis fick jag sällskap i sängen 
de ville ju också fira "mamma"
(null)
En uppstammad fuchsia fick jag också hoppas den skall trivas hos mig
De kan vara lite kinkiga ibland dessa fagra blommor
(null)
Av dottern fick jag en vacker tygkasse
den kommer jag slita ut då jag plastbantar
o en söt bok som heter 
"Mamma du är alltid bäst"
Nu stämmer inte det jämt, 
utan jag gör massor av fel o dumheter,
men min kärlek till Er mina barn
o min tacksamhet över att få vara er mor
Ja, den överskuggar allt,
för den kärleken är absolut o ofelbar
❤️❤️❤️

 

Kommentera inlägget här :