Välkommen, Brad Pitt 😁

(null)
Jaaa, härligt !! 😆
Det såg jag inte komma,
att Brad Pitt skulle börja följa mig på Instagram 😁😁😁
Undrar om jag skall följa tillbaka, eller om jag skall verka svårflirtad 😆 haha !
Nåja även om det till hundra procent är ett fejk-konto! 
Så är det iaf en person jag skulle gärna skulle vilja ha som följare på mitt Instagram, för det vore verkligen nåt att berätta o skryta om 🥰
(null)
Idag är det ju en sånt där tråkväder igen, grått o trist. 
Men vi har avverkat lunch-promenaden ändå vilket känns så bra. 
Efter lite nybryggt kaffe o en kokostopp vid hemkomsten, 
mår jag så bra som en äldre lite trött dam bara kan. 
Däremot längtar o planerar jag som galen nu tills jag får o kan packa upp min Sommarloppis igen.
(null)
Den där längtan som återkommer varje vår är som en kronisk sjukdom, 
för så fort vårsolens strålar bara kikar fram 5 minuter bakom det grå täcket däruppe väcks min loppis-längtan i kroppen direkt.
(null)
Måtte alla mina drömmar o planer gå i lås även denna sommar!
Jag har ju så många idéer o kul grejer jag vill visa Er alla mina goa besökare.
Lovar att ni inte heller i år kommer bli besvikna när vi ses igen.
Så håll ut…
För nu börjar nedräkningen till öppningsdagen igen 🥰

Kommentera inlägget här :