I-landsproblem

(null)
Sommarloppisen har anlänt 
o nu längtar jag ännu mer efter att få packa upp allt.
(null)
Sedan Sofie var hem med det som blev över efter hennes flytt från huset 
har jag igår o idag packat om o ner allt i flyttkartonger 
för att kunna få plats med allt i garaget, 
som för närvarande är bil-garage eftersom det ff är vinter.
(null)
Flyttkartonger kan ju staplas o tar därmed mindre plats i anspråk.
Nu har jag så fullt med grejer o kläder så vare sig jag vill det eller ej,
blir det ännu en loppis-sommar för mig.
(null)
Annars har det väl inte hänt så mycket sedan sist jag skrev.
Annat än att när hundsängen äntligen kom så har de skickat en i katt-storlek.
Men har debiterat mig för en lika stor som de två vi redan har.
Jag har nu pausat betalningen på Klarna tills vi löst detta.
Nu får vi se om det tar lika lång tid fixa detta 
som det tog för paketet att äntligen landa hemma hos mig.
(null)
Det verkar stört omöjligt att få till det med dessa sängar,
jag vill ju ha två i sovrummet,
så vi slipper släpa runt med de befintliga varje kväll. 
Ilands problem men ändå nåt man måste fundera på o försöka lösa. 

Kommentera inlägget här :