Härlig eftermiddag i Säter

Igår bjöd väninnan med mig till Säter
vi siktade in oss på butiken 
som säljer Olars Ullas kläder 
innan vi skulle go-fika på Annas café 
(null)
Vilken dröm att kunna frossa runt bland hennes sommarkollektion 
som dagen till ära även hade REA 
Jag som letat en väldigt specifik långklänning från henne hela sommaren 
Hittade DEN i den lilla härliga butiken!
Vilken Lycka !
(null)
Sedan kan man ju springa på sånt som bara skriker efter att få följa med hem.
Så totalt tre ljuvliga plagg blev det 
Irene-hjärtat pickade glatt 
o i maggropen bubblade det av glädje!
(null)
Bästa väninnan Eva bjöd på fikat igår som tack för hjälpen!
Vädret var underbart 
o vi satt ute och fikade
Så sällan man gör sig tid att bara sitta o njuta, titta på folk, 
prata lite o njuta av nåt riktigt sött gott o onyttigt 
utan dåligt samvete eller andra ruelser
(null)
Jag var så nöjd o glad när jag kom hem
hela jag mådde bra,
shopping är bra för hälsan har jag upptäckt. 😊
Så nu längtar jag till nästa gång,
vi hittar säkert på nån bra anledning 
att åka ut o svira lite.
Det är så vackert i Säter 
bara det gör ju att man vill åka dit igen.
(null)

(null)



Kommentera inlägget här :