Oj, vart tog tiden vägen

En vecka går så fort 
Vad har då hänt i mitt liv
Olle har äntligen fått sitt hett efterlängtade bad 
(null)
När vi var klara var jag blötast av oss två o Olle överlycklig 
Proceduren efteråt är alltid samma
mattorna används som handdukar 
(null)
Jag har bakat lite bröd till mig, 
det var länge sedan, 
så det smakade guld att äta de varma brödet m lite gott pålägg
(null)
Chiabröd är en av favoriterna
(null)
Jag har med svår ångest åkt på vårt vägbygge  ner till Svinökorset
Vägen är katastrof för både bilar o psyke 
(null)
Nu har man lovat att med ett års försening så skall det nog med största säkerhet bli farbar väg igen innan semestern
Den som lever får se
(null)
Jag har fascinerat följt vattenflödet i dammen om morgnarna 
när vi gått vår runda 
Flödet är nog som högst nu får vi hoppas 
(null)

(null)
Jag har varit hos barnbarnen i Avesta
o myst en dag
Mycket pyssel blev det med Mathilda 
Benjamin var bara hem o åt sen försvann han ut igen 😊
(null)
Bolltokiga Olle jagade bollarna i studsmattan mest hela dagen
Han behövde inga långpromenader sedan 
då han blev totalt slut av allt slit
(null)
Han såg bollarna genom mattan o jobbade frenetiskt med att komma åt dem
(null)
Jag har fått en bild på Olle som valp 
det var skoj då vi fick honom som vuxen 2 åring
Här är det Olle till vänster o hans bror Bosse till höger ❣️
(null)
Sist men inte minst viktigt 
så kom Sofie (dottern) hem med första vändan Loppisgrejer
Så nu skall jag packa upp färdigt idag o förmodligen ha smygöppet nån timme 1 maj
Återkommer om det strax 
(null)
Fullt börjar det bli i alla fall 
Nu är det bara sommarvärmen jag väntar på 
För annars är det så gråkallt att vara i garaget 
(null)
Skyltarna står också redo
o nu väntar jag otåligt
för här skall det säljas grejer så det står härliga till
(null)


Kommentarer :

#1: Anonym

Så nyfiken på vad du fick till ditt loppis 🤣
Jag letar roliga(mönster) tyger son man kan sy förkläden av! 😉
Lilla Olle, så bra på att roa sig själv👍🤣
Brödet du bakar ser så gott ut!!!😍 Är det svårt???
Nu ska jag ut på promenad☀️
Kram kram♥️

Svar: Brödet är jätteenkelt jag skickar receptet till dig via messenger 👍🏼
Jag kollar ute bland ” skänka bort” tygerna imorgon om det finns nåt skoj där du kan använda till förkläden😊 kram
Irene Ek-Andersson

skriven
#2: Anonym

Nu glömde jag skriva mitt namn igen 🤣🤣 kram Jaana

skriven

Kommentera inlägget här :