Casper 2005-02-27 // 2017-06-20

Så jag kommer sakna dig, älskade Casper, du som valde mig/oss o inte tvärtom. Du kom in i vårt liv, precis i rätt tid som den healing-hund du var. Du blev den som fick oss le igen o hitta glädjen trots att vi nyss mist vår dåvarande gammelhund Jack 😍 

6,5 år av ren o pur glädje o kärlek. Du viftade på svansen in i det sista o pussade mig i pannan, försökte trösta när jag höll på att brista i tusen bitar, att mitt hjärta fortfarande slår förvånar mig, för när du drog ditt sista andetag, kändes det som om jag skulle lösas upp i atomer o följa 
med ut o iväg till Evigheten. 
Tack för att vi fick förtroendet, att låna dig dessa år !
Tack för att du lärt mig så mycket !
Tack för din så obetalbara stora kärlek du visat oss ! 
Tack för allt, nu skilj våra vägar, jag går förtvivlad kvar på jordesidan, du vilandes i den förhoppningsvis vackra Evigheten !

Älskade Casper 
2005-02-27  //  2017-06-20 

Kommentarer :

#1: Anonym

Åh så tråkigt! Beklagar verkligen, vet hur svårt det är! Tänker på er!❤️🐾

skriven
#2: lena s

Har tänkt så mycket på er idag. Så fina bilder du tog på honom igår. Så fina ögon han hade. Kramar från Lena.

skriven

Kommentera inlägget här :