Semester

Är på semester och har jättedålig uppkoppling så jag ber att få återkomma i slutet av veckan. Med massor av kort från lata sköna dagar. Jag lovar att jag har det bra och att jag njuter av varje sekund. Speciellt när vi promenerar nere på stranden med hundarna springande i vattenbrynet. Vatten är tydligen mitt element för jag känner en otrolig lycka varje gång jag vänder blicken mot väster o där finns det.. Det blå härligt inbjudande havet. Här skulle jag kunna ge allt för att få bo.. jag o vatten trivs så bra ihop. Och Horisonten.. Horisonten går inte att beskriva den måste upplevas ... Ja.. Som ni förstår njuter jag obehärskat och tankar massor av energi till den mörka hösten o den långa vintern .. Som sagt förlåt min "radiotystnad" men här är inte internet prio ett utan havet .. lugnet och de fantastiska omgivningarna som upptar min tid.. Men lugn jag återkommer i full styrka redan nästa vecka .. Så håll ut gott folk.. Jag återkommer och det är inte ett hot utan ett löfte . Ljus o värme Irene

Kommentera inlägget här :