glädjerik födelsedag ..

det är nåt magiskt där jag går
varje morgon med vovvarna

magiskt o vackert...

men det är inte alltid så
för vissa morgnar som i morse
ser jag knappt vart jag går

vi har ofta morgondimma
eftersom vi är omringade av sjöar

den här synen är vanligt förekommande
nu på höstkanten





egentligen lika magiskt det
men ger inte samma upplevelse o njutning

fast vad gjorde det i morse
för idag är en speciell dag
vår underbara Junior fyller 5 år



o dagen till ära åt han för första gången
sedan hans "pappa" gammelhunden fick somna in
för exakt en vecka sedan..
vilken LYCKA i matte-hjärtat


på eftermiddagen fick han naturligtvis ta hem en kompis
söta grannhunden Casper som han gått o blivit så förtjust i



jag förstår att han gillar honom
det är ju inte så svårt att tycka om



eller hur !!







Kommentarer :

#1: Jaana

Så vill jag sjunga en liten sång.... voff voff voff voffffff.. på din födelsedag Junior. Hoppas jag sjöng rätt..hahaha. Kul att Du fått hem en vän också på din dag, alltid roligt att få leka lite. Hälsa matte. KRAM Jaana

skriven

Kommentera inlägget här :