jultemat är fortfarande vitt

fredagsmys på Häggliden..



inte lätt att boka plats här inte
man får skruva sig ner i sängen
men väl där sover vi varmt trångt o gott allihop

dagen har ägnats åt stakar o stjärnor
och jag fortsätter mitt vita tema



jag gillar det..det ger ett lugnt o sobert intryck

min känslostorm jag haft den senaste veckan
är kvar men jag kan hantera den nu
och idag har jag av o till nynnat med
när julsångerna fyllt huset på min pysselfärd..

alltid nåt..och ett steg i rätt riktning får vi hoppas

nu skall jag mysa ner mig i nya fåtöljen
för att se Så mycket bättre
ett fantastiskt program..

imorgon skall vi ut på lite julshopping mannen o jag
så det blir tidig kväller
men först lite glögg..bra teve..och adventsmys

Kommentarer :

#1: Eva P

Åh, vad fiint!

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :