sommaren är här....




semestern kunde inte börjat bättre
solen fullkomligt vräker ut sina varma strålar

det råder ett lugn på Häggliden
mannen läser och försöker "gå ner i varv"

jag pysslar runt i makligt takt
mår som en prinsessa

vovvarna badar på promenaden

sonen börjar sina 8 veckors förmiddagspass
idag..upp med tuppen halv 6 varje morgon nu

en liten miniresa planerad
åker till Bålsta på em i två dagar

kanelbullarna är slut
så mormor är efterlängtad

sonen glad över lite egentid här hemma
inte alltid så enkelt att flytta hem igen
när man vant sig med att bo själv

tvättmaskinen surrar hemtrevligt
annars är det tyst o lugnt i huset

klockan är bara halv sju
det är friskt o krispigt ute
solen skiner och jag mår så bra

hundarna sover
sonen påväg till jobbet

ännu en bra dag har tagit sin början
livet kan vara bra härligt



och jag bara älskar min nya sommarklänning






Kommentarer :

#1: farmor

Uppe med tuppen! Själv vaknade jag av att bengan for till jobbet, men jag låg kvar till halv 8. Skönt med sommarmornar/kram

skriven
#2: Muffinstjejen

Hej där

SÅ fin klänning.

SÅ härligt att läsa att du känner dig bättre.

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :