en nyårs-snabbis

vill tacka alla mina läsare för att ni följt mig
under ett fantastiskt och varierande år..

att ha förmånen att kunna dela med sig lite av sitt liv
är inte alla förunnat..men ack så terapeutiskt för själen

hoppas ni följer mig under 2011 också
det året då jag fyller jämnt och borde hitta på nåt alldeles extra

just nu känns det som om det lutar åt en fegis-resa-bort händelse

men man skall aldrig räkna bort en Irene i toppform
då kan allt hända..till och med en stor fest..

hade en för 10 år sedan..
borde väl ha hämtat mig efter den vid det här laget..
vi får se

nåt nyårslöfte hade jag inte tänkt att avge
men hör och häpna.. här kommer två

tänker försöka stenhårt med att ta bort de sista
sju envetna kilona fram till september
och lyckas jag med det..
lovar jag att klippa av mitt numera halvmetern långa hår
så jag blir en respektabel 60-årig dam


usch vilka trista löften..
hoppas era är roligare

nu väntar vila i TV-fåtöljen en stund
så jag orkar hurra in det nya året

Gott Nytt År !
tillönskas Ni alla mina trogna följare
önskar bara jag visste vilka ni alla är
så jag kunde tacka er personligen för ni är riktigt många nu
vilket förvånar mig ofta
eftersom jag inte är nån speciellt spännande personlighet
eller har nåt glamouröst eller intressant liv
bara en trist sjukdom som jag gärna och ofta struntar i

kommentera gärna..för jag är född nyfiken
det erkänner jag..
och skulle mer än gärna vilja veta vilka ni är
som tittar in nu och då..
har haft nästan 40 000 besök på mina sidor under året
det innebär över 100 läsare /dag
skryt luktar illa ..
men det struntar jag blankt i
för jag är så STOLT över det..

Tack för att ni finns
hoppas vi "ses" nästa år igen !

kram Irene












Kommentarer :

#1: Eva P

Såklart att du kan räkna med mig även under 2011!



Kram Eva P

skriven
#2: Anna-Lena Gustafsson

Det är inte fegt att resa bort när man fyller år, du ska göra det Du känner för att göra tycker jag. Hoppas att kvällen går bra för era hundar, Tingeling är väldigt orolig och flåsar mest, hennes första nyår...

skriven

Kommentera inlägget här :