huvudvärk kan komma plötsligt....

en bustråkig dag...fick migränhuvudvärk efter lunchen...bara sängläge som gällde.
Lagade supergod lunch en broccoligratäng med klyftpotatis och frukostkorv tillsammans i en form...och det smakade vill jag lova..men nu åker den fram och tillbaka i min huvudvärksoroliga mage....urk.
Så detta inlägg blir inte längre än så här.. jag skall bara borsta mina tänder och försöka sova bort det onda...
Familjen får äta korv med bröd till lördagsmiddag...det är väl ungefär vad de förmår att få till...nu var jag elak..förlåt.
De kan om de vill..men nu ville de ha just ..korv med bröd...
Ha en skön kväll...så hörs vi imorrn...med nya friska tag...
Nu skall jag krama kudden....natti

Kommentarer :

#1: Anonym

JAG undrar om du någonsin tillåtit dom exprementera i köket? Kanske därför dom inte kan för det är ju du som sköter det hela tiden ..dom har ju aldrig behövt gjort något..sååå..

Kram maud

skriven
#2: Nilla

Hoppas huvvut mår bättre idag!

Jag låg också hela dagen igår med gräslig huvudvärk!

Vi kan väl inte ha tagit ut oss i fredags..? =)

I så fall har jag gärna huvudvärk igen bara vi får ha en sån mysdag igen, för det var såå trevligt att tala med dig en hel dag! =)



Förresten, glömde att tala om att det var nog meningen att du skulle ha boken Hemligeheten just nu. Mamma berättade att förra veckan var sista veckan de ditribuerade boken! För Energica som ger ut Hemligheten har blivit uppköpta av nåt stort förlag och nu ska de distribuera boken själva! Så allt har nån mening... =)



Kram Nilla

skriven

Kommentera inlägget här :