Vissa dagar är bättre än andra

(null)
Gårdagen började med promenad utmed Gryckens strand, 
vilket alltid är lika fantastiskt oavsett väder vind o årstid 
Olle ville nog bada men det satte matte P för 
(null)
Efter lite snabbstädning hemmavid fortsatte dagen i dur
(null)
Det var dags för lite helkroppsmassage hos bästa 
Maria på Höjen i Olshyttan
Denna gång tog jag med vovvarna o gick på promenad i vackra omgivningar medan vänninan fick sin behandling 
Kvarndammen i Olshyttan var en ny o mycket trevlig bekantskap 
Även här "frågade" Olle om det var ok att bada lite, 
Vilket matte sade ifrån med  barska rösten !!! (null)
När man kommer in hos Maria möts man alltid i glädje av dessa två
(null)

(null)
Nu var det ju en riktig höjdardag igår
för ännu var inte trevligheterna över
(null)
Att mötas av detta 
ja då kan man inte annat än känna sig välkommen ❣️
Nu var det dags för lite kräftor på Stationsallen
Som jag sett fram emot det, 
insåg när jag klev in i huset 
hur otroligt mycket de här träffarna betyder för mig
(null)
Hade svårt att somna när jag kom hem
för jag var så glad i själen 
o hade så mycket "prat" att gå igenom
Vänner är oumbärliga o är de som lyfter, peppar, lyssnar o delar med sig
o bara finns där 
Alla delar behövs i ett pussel för att bli komplett, 
vänner är en av de viktigaste pusselbitarna ❤️
Tack för som alltid en supertrevlig kväll !
(null)
Kom på att Olle fick bada igår
även om det inte var i Grycken eller Kvarndammen 
Jag körde ett fällningsbad på honom o hoppas nu att det skall ge sig med tappet av pälsen 
för annars slutar han som en nakenhund ! 
Det var min onsdag i stora drag
Svårt att önska sig en bättre dag faktiskt !
Irene  (null)


Kommentera inlägget här :