Hjälpmedel…till 70+ dam❤️

Tror jag skall sluta tänka negativa tankar om PostNord o deras sätt att hantera paketutdelning o leveranser,
för paketet här nedan beställde jag den 11/12-22 från Shanghai 
(null)

Det anlände till Sverige o Göteborg den 5/1-23
(null)

Sedan har det snart besökt Sveriges alla större städer 
Fråga mig inte varför men paketet cirkulerar runt i Sverige,
men verkar aldrig komma till slutstationen som är Folkets hus i Långshyttan!
Det har varit så nära som i Gävle, Falun o nu för tillfället i Borlänge i 5 dagar så lite spännande börjar det kännas ,
för kanske lyckas de leverera paketet till slut ändå 😳

Men jag har gett upp o köpt mig en ny hundbädd.
Lika som den jag beställt på nätet till vovvarna, 
då en sån plötsligt dök upp på kioskens-vinterloppis ☺️
o det till ett superbra pris också !
Så ibland har man tur i oturen!
(null)
Annars är det lugna puckar i lilla hemtrevliga "Elvan"
Jag dras med varannandags feber o just idag när solen skiner är det en feberdag igen😔
Tur jag har sällskap av Vinterstudion jag kan ju inte få nog av skidskytte, skidåkning o det så spännande ski-cross.
(null)
Men lite uppdatering på mitt hemfixade slingade hår kommer ni få 
Då jag är nyduschad o känner mig fräschare än jag är.
(null)
Så roligt o nödvändigt det var att fixa till den så trötta o just nu väldigt väldigt slitna kvinnan jag möts av i spegeln. 
Tänk vad några ynka slingor i håret gör för självkänslan o för den sorgsna själen. 
Tur det finns fixar- hjälpmedel för 70+ damer,  
för det är ju då de börjar behövas som bäst o gör mest nytta 💕
(null)

Kommentera inlägget här :