3 år som gifta idag

idag firar vi pappersbröllop
😃
(null)
 Röda rosor ❤️
(null)

(null)Rosevin vita-oktober till trots
(null)

Wienerschnitzel m pommes frites
Jojo, fint skall de vara eller som i detta fall super gott !
Sen blev det paltkoma o teve-soffan
för mig
(null)
Jag smygstartade myset redan i morse
m tända ljus o rosor från trädgården 
(null)
Kom på mig själv att min envishet ibland bara är en dumhet
Jag ger mig inte när förpackningen skall öppnas
Jag vet att den måste gå att öppna med bara fingrarnas styrka
o naturligvis efter många om o men lyckas jag
Men fattar inte efteråt vad som driver mig att tävla med mig själv 
o att ständigt klara allt jag tidigare alltid gjort 
för egentligen vem bryr sig
ingen i min omgivning
men min hjärna fattar inte det 
o inte jag heller 
(null)
Har ju saxen mitt framför ögonen o det hade gått på 3 sekunder att öppna paketet med den
(null)
Alltså det är nåt allvarligt fel på min hjärna
igår sa Stefan att den rundan orkar inte du o Junior gå
(null)
Gissa vilken runda vi gick på lunchen idag 😳 (null)
Just den här skylten var efterlängtad 
för nu var det bara 300 m hem 
o det visste jag att jippi det klarar vi
(null)
Dessutom med utan risk att överstiga den rekomenderade hastigheten

Tack för en otroligt solig o fin oktoberdag
fylld av energi, kärlek o ett nystädat hus
Frid Irene


Kommentera inlägget här :