Enda undantaget detta år !

Idag for Stefan iväg på första skidrundan i elljusspåret
Det var bara det att han glömde nån hemma som blev oerhört ledsen
(null)
Länge stod Olle o tittade efter husse o grät lite emellanåt 
(null)
Glömd var lekstunden igår då matte inte ens hann med med kameran o julgranen levde farligt
(null)
Desto roligare blev det dock när vi tog sparkpremiär med nya sparken o upptäcker att en av eldsjälarna var ute o plogade en härlig rundbana på sjön
(null)
Naturligtvis måste vi ut o testa 
Oj så det gick undan
Perfekt is för sparkåkning o långfärdsskridskor 
Så nu blir det Premiärtur imorgon förmiddag 
Innan vi åker till Månsbo/Avesta o firar in julen
(null)
Vilken kanonfin julklapp !
Jag älskar sparkrundorna på Grycken !
Tusen tack till plogföraren, 
du skall ha massor av "kredd" för du vågade dig ut o gjort så fina banor ! 
(null)
o tack Stefan för sparken, den kommer glädja mig i vinter !
(null)
Nu till årets enda undantag, vad det gäller bingo-lotto 
Jag är ingen Bingo fantast direkt men köpte för att stödja LAIK 
av gammal o trogen vana ! 
Får se om jag orkar hålla ut, förra året minns jag att jag somnade halvvägs in i spelet 😊

God Jul ! 

Kommentera inlägget här :