I morgon



Äntligen skall jag dottern o tre "tjejer" till
ut o roa oss kungligt tillsammans med Orup
o bo på Nordic Light hotell... jag säger bara två ord om det ....
Skitkul o Hotellfrukost !!!!
Jag har sån tur så jag bjuds på showen o en trerättersmiddag på Börsen av dottern 
en toppenpresent som jag är otroligt glad över 
Jag är lite bortskämd sådär.. för hur många gånger har jag inte blivit bjuden av min Loppis-väninna på trevliga shower o helger i Stockholm.. Visserligen har det varit tjänster o gentjänster men ändå .. Lite bortskämd är jag allt 😃
Eftersom jag inte vet hur "rolig" kvällen kommer att bli är det kanske bäst att jag höjer den till skyarna idag 
För imorgon kanske jag går in i vindimma o glömska...ovan som jag är med Stockholms nöjesvärld
Ännu värre kan det vara på lördagsmorgonen då jag vet att det kan slå hårt tillbaka när jag utmanar min kropp..
Men man lever bara en gång o den gången skall man tamejtusingen ha kul
annars kan det va... 
I bästa fall får ni en uppdatering redan på lördag
i "nödfall" kommer den på söndag


Frid // Irene 





Kommentarer :

#1: Lenal

Önskar dig av hela mitt hjärta en trevlig helg i stor staden.Det blir säkert jätte kul.Orups låtar sitter ju i hjärnan på nåt vis.Njut nu av helgen, så blir det som det blir sen.Imorgon är ju en annan dag heter det väll i nån schlager.Kram Lena

Svar: Tack vännen !! Du lär få höra hur det var .. Aftonbladet o Expressen gav showen högsta betyg !! Kram
Irene Ek

skriven

Kommentera inlägget här :