inte bara jag som "haltar"

det haltar med uppdateringarna också 
men jag mår verkligen inte bra just nu
 
mina utslag / Lichen planus flyttar sig hela tiden
när jag smörjer o behandlar på ett ställe
så dyker de upp bredvid det gamla stället
blossar upp som en "tok" o pekar finger åt mig
ungefär som att "där fick du"  !!
 
ibland är jag rädd att jag kommer att bli tokig
för det kliar så o dessutom smärtar "öarna" nåt alldeles
oerhört när de blossar upp som värst
det är tom så illa så jag får febertoppar
när det är som allra värst
 
har inte haft vettiga kläder på mig på snart 4 veckor
det funkar bara inte,
mjuk bomull o så luftigt som möjligt är det som gäller
o Stefans största boxer-kalsonger har jag stulit också =)
 
ibland testar verkligen livet en
o just nu testar det mig till bristningsgränsen
 
nu får det vända snart
annars tappar jag snart sugen helt o hållet
 
slutar som vanligt med en av mina fina Iphone bilder
från vår underbara morgonrunda
 
 
det är snart november o hundarna leker vid o i vattnet 
fortfarande utan att tycka det är kallt
vilken underbar höst det är
tur är väl det mitt upp i allt elände
 
Frid // Irene
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Jaja

Jag lider med dig, men det hjälper ju inte dig precis. Kan inte förstå att det inte går att göra något åt detta, finns det inget som lindrar eller tar bort detta dumma utslag. ??
Bilderna med Iphone telefonen är ju helt underbara, tänk att det är en så bra kamera i en mobil. TUR också... det är ju då man kan fånga dagen/bilden liksom. Massor med kramar till dig... ♥jaja♥

Svar: 👍 kram tillbaka Jaja..
Irene Ek

skriven

Kommentera inlägget här :