Facebook-invit

igår tror jag min fina Stefan gick sta o blev "jalu"
 
det börjde med att min telefon "plingade" meddelande på G 
på Facebook o det upprepades...
gång på gång
 
eftersom jag inget hemlighåller från Facebook för Stefan
visade jag meddelandena som kom stup i kvarten
 
till slut blev jag tvungen att anmäla personen för trakasserier
o Blockera ...
eftersom jag inte alls på nåt sätt
visat intresse eller ens svarat eller bjudit in honom som vän
 
så här såg den ensidiga konversationen ut
av respekt, men som tydligen personen som skrev saknar
har jag tagit bort hans namn..
 
men säkert kan några av mina följare ändå identifiera honom
eftersom jag såg när jag kollade på FB
att ni har denna enträgna väldigt unge från Borlänge
snutfagre man som vän..
  •  
  • lördag
  • Hej på dig.

    Vacker kvinna du är.

    Vacker du är . 

  • 18:47
     Kram.
     Är du lite stram. ?
     Kram..
     Vill du se en bild till på mig ?
     ?????
     Du kan svara ja eller nej...
     
  • 19:09
    Vill du kramas ?
     
  • 19:27
    kram på dig.
    Varför skriver du inget?
     
  • vill du se mer av mig ?
    ??
    Tyst du är.
     
    här tröttnade jag ur o blockade personen
     
    man kan ju undra varför en mycket ung snygg man
    letar upp  en gammal 60-årig kvinna på Facebook
    gör sig besvär att skriva meddelanden en hel kväll ??
     
     
    var anledningen till inviten
    Internetsex, sol o vår, beräkning eller bara fruktansvärd ensamhet
     
    jag kollade upp honom
    o han hade inte bara gamla ruggugglor på sin vänsida
    men av hans 75 vänner var det bara två som var män
    sedan var kvinnorna i alla åldrar,
     
    några mycket vackra o kända !!
    men det fanns tom de som var äldre än mig
    vet det eftersom jag kände igen dem från min omgivning ...
    vilket jag tycker är mycket sorgligt o jag känner
    att jag gärna levat vidare utan den vetskapen
     
    men det rörde om i grytan på mannen min
    som inte riktigt visste vad han skulle tro
    han har ju inte FB o vet ju inte
    att man utan att va vän med någon
    kan skicka meddelande till personer man hittar där
     
    jag visade också min orolige man
    mina sekretessinställningar
    eftersom han trodde att ALLA kunde se min profil
    o det jag skriver
     
    och han såg väldans nöjd ut när jag "anmälde" personen
    Blockerade honom o han såg att fotot han skickat
    försvann från den ensidiga konversation
     
    så kan det gå
    när inte haspeln är på
     
    en lite "oroande" händelse
    i det annars så lugna Hägglidska huset
     
    lite kul för mig som fick lite ego-boost
    av att Stefan fortfarande kunde bli svartsjuk
    fast det bara var på en cyber-invit
     
     
    ljus o värme // Irene
     
     
     
     
     

Kommentera inlägget här :