ULLARED..nästa

räknar ner timmarna nu
i morgon 7.30 bär det iväg
ut på äventyr...med "tjejerna"
i dagarna två...

Ullared here I come
över 10 år sedan sist


-jag har laddat "batterierna" i flera dagar nu
så jag skall orka "njuta" lite av stresshoppingen...
vila får jag göra när jag kommer hem igen...eller hur ?

har precis kollat in planlösningen på varuhusets hemsida
så jag vet vart jag skall gå
-jag är ju inte så snabbfotad längre...

jag håller på att göra en inköpslista
Stefan dammsög precis hela huset
-jag kom på att de små dyra dammsugarpåsarna är slut
rejäla vinterskor står högt på listan,även en snygg lite längre vinterjacka,
varma skinnhandskar, hundgrejer (naturligtvis :), mm.

-jag har städat huset, strukit tvätten,lagat mat för två dagar, diskat och nu
är det jag som skall fräschas upp...måste ju va fin i morgon :O)

-jag har packat "light", trosor,bh,medicin,tandborste, bekväma skor.
kläder skall jag ju förhoppningsvis köpa nya...

just nu laddar jag GPS:en
så vi kan lägga in kortaste-snabbaste väg
ca 54 mil blir det då...
har jag tur behöver jag inte alls köra den stora folkabussen
som nu står tankad o klar
fylld med massor av flyttkartonger
som vi skall lägga alla våra "FYND" i...

-nu får vi hoppas att tentorna som Viktor har
onsdag och torsdag går bra också...

det står nog allra högst på önskelistan oavsett....



måste bara lägga in en bild på min "livsnjutare"
gammelhunden Jack i sin favorit position...

 






Kommentarer :

#1: Eva P

Ha nu så kul!

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :