vad var det jag sa...


ni som läser min blogg kommer ihåg att jag inhandlade denna tingest förra veckan
på önskan från mannen och sonen
jag ville ju inte ha nån och har stretat emot länge
men nu föll jag till föga och inhandlade en naturligvis på extrapris erbjudande
och
enligt reklamnen skulle gaspatronen räcka till 60 l vatten
jaja..kanske till hälften tänkte jag
men döm om min förvåning när det var slut på CO2 efter bara 6 liter !!!
och då sa jag nåt jag lovat mig själv att aldrig göra
"vad var det jag sa" slapp ur min mun utan att jag ens märkte det själv
och dessutom om sanningen skall fram
så lyckades jag bränna sönder tryckknappen ovanpå streamen
redan den första dagen
vi har ju spotlights under skåpen på diskbänken
och dessa rackare blir attans heta kan jag säga
och streamen är hög lite för hög...hahaha
det var nog som jag trodde och kände
att denna tingest hade vi klarat oss bra utan...
jag har inhandlat en ny gaspatron idag
bara för att kolla om den räcker lite längre
annars går den röda fina soda streamen till tippen !!!
på återseende

Kommentarer :

#1: Nilla

Hmmm... Det är nog snarare fel på den patronen som satt i, den måste ju ha varit dåligt fylld, den borde ni ha fått byta! Och man behöver väl inte köpa en ny? Man fyller ju på... Eller det gör vi med våran gamla raritet i alla fall! =) Den har dessutom mindre patronen än de nya glänsande maskinerna men det räcker jättelänge till massor med bubblande vatten...



Kanske den känner att du inte inte gillar den så den tjurar lite bara... Dessutom så har du ju faktiskt skadat den! =)



Kram!

skriven
#2: maud

hahaha ja där fick du svar...''

jag kommer över i dg hoppas att ni är hemma då det blir flickbesök...sally följer med..

skriven

Kommentera inlägget här :