Fia m knuff...

(null)
Sedan vi kom hem från vår lilla semestertripp till Karlskrona
har jag sovit o sovit o sovit
Jag har haft sällskap i sängen också 😊 Olle älskar att värma husses sängsida !
(null)
Aldrig tidigare har jag blivit så trött bara av att byta miljö ett par tre dagar.
Jag tvingar mig till att gå energigivande promenader med Olle
o kommer allt som oftast hem med skogens guld i hans bajspåse istället för det som egentligen skall ligga i den😊 sånt piggar upp lite i alla fall.
(null)
Nåja jag har väl inte bara legat på latsidan när jag tänker efter, 
även om det känns så.
Jag eller vi har äntligen plockat ihop min sommarloppis.
Så strax får vi in bilarna i garaget igen.
Bara Röda korset hämtar det jag plockat ihop åt dem.
(null)
Det märks dock att jag på nåt märkligt sätt utökat mitt sortiment för i år var det en hel del att packa ihop o även fanns det prylar kvar jag ännu inte hunnit packa upp till försäljning.
Så det gäller att ligga tidigt i startgroparna till våren om jag skall hinna visa hela utbudet nästa år.
(null)


Igår söndag var det en bra dag 
Jag vaknade till "kaffe på säng"
finns inget jag uppskattar högre än det!
För mig är det KÄRLEK ❣️
Att dessutom ha den här fina utsikten
gör att kaffet smakar ännu bättre.
(null)
Senare på dagen hade jag förmånen att få göra Inga-Lisa (snart 91 år) fin i håret ❤️
(null)
Hon är en skön dam med glimten i ögat o underfundig humor.
Dessutom en jäkel på att spela Fia m knuff.
Mig spöar hon varje gång 
vilket roar henne högt.
Dottern, min väninna Eva P drar sig inte heller för att se till att jag ständigt blir Fia!
Men nu har jag räknat ut varför o har listat ut en vinnarstrategi till nästa träff,
så då skall de få se på andra bullar !
(null)

 


Kommentera inlägget här :