Ingen reaktion

Känner ingenting efter vaccinationen i fredags har jag kaxigt sagt i två dagar nu 
så nu börjar jag bli orolig att jag får ångra mina ord, för ikväll svullnade mina fotleder o gör helvetiskt ont 😳
(null)
Jag har hela tiden  varit helt säker på att golvas o få ALLA o då menar jag alla biverkningar som eventuellt man kan råka ut för, 
ja till o med de som är så ovanliga så de nästan inte finns.
(null)
Visserligen har jag sovit o vilat lite mer än vanligt över helgen, men det gör jag alltid nu för tiden, 
för att orka de dagar Stefan är på jobbet o inte är hemma o sköter markservicen eller jag menar hundpromenaderna 😊
Jag återhämtar mig de dagar han är hemma o har sån tur så han har tagit ut ledighet varje fredag under hösten.
Hur det gått annars vet jag inte, 
men är otroligt tacksam hur som helst.
Jag måste bli bättre på att visa o tala om det för honom också,
känner jag ❤️
Det är lätt att gnälla, tjata o kinka, 
men man glömmer tyvärr ofta bort att berömma o visa tacksamhet, 
i alla fall att säga det o tacka för det.
(null)

(null)
Nu kan det vara dessa två som är mest nöjd med Stefans 4:a dagars veckor
för de älskar när flocken är samlad o promenaderna de får m husse är svårt att överträffa.
Det är till o med så de är så nöjda att de  smiter undan när husse börjar klä på sig ytterkläder utifall de MÅSTE gå ut nu igen 😊
(null)
Första advent idag, 
älskar att jag nu får tända massor av ljus
o gå helt bananas med att pynta i huset.
(null)
Jag tänker till o med klä julgranen nu till helgen eftersom äldsta dottern o barn-barnen kommer hem på julmiddag då o det bara för att de sedan åker till Thailand över jul o nyår. 
(null)
Har också beställt Stjernsunds öl 
(null)
dessa samt den redan tidigare obligatoriska Gustavskorven o Skedvi brödet
(null)
kommer att bli ett måste till julbordet hos oss i fortsättningen.
(null)
God första advent !
Elda försiktigt !


Kommentera inlägget här :