underbart "möte"

igår fick jag en vänförfrågan på min FB (Facebook)
en ung söt tjej som jag inte hade en aning om vem det var
vanligtvis svarar jag aldrig på sådana
men nånting sa mig att göra det denna gång
jag tom. pratade med Stefan om det
att jag nog måste acceptera denna förfrågan
 
o det skojiga händer nästan på en gång
 
(lånad bild på lilla Zessa)
 
det visar sig vara en trevlig ung tjej
som har ett kullsyskon till vår lille Junior
en söt liten Jack Rusell-flicka vid namn Zessa
o som alltså vår älskade insomnade Jack är pappa till
de är så galet lika varandra så det nästan gör ont i mig
 
som jag har tittat på alla bilder på henne
o filmsnuttar o gråtit lite o saknat älskade Jacken
 
men så jätterolig överraskning det var
o ibland är FB riktigt bra att vara med i
eller det är det alltid
tycker jag då som gillar sociala medier
 
 
(klicka på bilden så kan ni följa mig under sommaren
då jag kommer lägga ut nya bilder hela tiden på vad som finns)
 
så är det bestämt nu då
att det blir Loppis, Outlet o Second Hand  i garaget även i år
jag tvekade länge, men det går liksom inte att stå emot
så det får bli även en tredje sommar
o i år blir det en salig blandning
allt ifrån nya Arbetskläder till Barnvagnar o husgeråd
titta gärna in då o då på FB-sidan
jag kommer att uppdatera den så fort det kommer in "nyheter"
 
så nu håller vi på att inreder för fullt i garaget
för så fort väder o värme tillåter Öppnar jag
 
så håll utkik !
 
Frid Irene
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :