Under construction

Det tar tid att bygga upp kroppen igen
Efter den satans förkylningen jag drog på mig

Jag känner mig ..under construction !!

Tröttheten jag dras med liknar inget jag någonsin känt

I stort sett det enda jag orkar med är ett par lite korta hundpromenader

Sen är det tack och Godnatt

Vilar o vilar .. för att "hela" mig
Men den gamla skraltiga kroppen jag dras med vill ändå inte starta

och eftersom jag får hem nästan hela "barnaskaran" till helgen
skulle jag önska att läkarbesöket i morgon gör underverk
men det är väl för mycket att hoppas på

Hur som helst .. det var en satans "tröki"
förkylning
så akta er för den

Nu har pekfingret domnat som jag skriver med (plitar detta på iPhonen)
så nu säger jag tack och Godnatt !

och låter nattvilan bygga upp orken viljan o jävlar anammat igen

För allt detta är jag helt i avsaknad av för tillfället

Ljus o värme // Irene

Kommentarer :

#1: Pennelina

Kramar från mig <3<3<3

skriven

Kommentera inlägget här :