Räknefel

Inte kan jag räkna heller
Skrev i förra inlägget att det blir min sjätte loppissommar
Men naturligtvis är det den sjunde, o inget annat ! 
Men ni är lika välkommen ändå !
(null)
Njuter så av att julen nu är bortstädad
o huset tillbaka i originalskick
(null)
Skrev till en väninna häromdagen att det är lika skönt att plocka undan julen för tidigt 
som man är ivrig att alldeles för tidigt i november att plocka fram den
Efter nyår har jag i många år "tröttnat" på allt pynt o bara måste städa undan krafset
(null)
Nåja nu är det gjort o nu väntar jag ivrigt på att ljuset skall återvända
Ca 20 minuter längre dagsljus är det redan hos oss sedan det vände.
(null)
Vissa dagar är bara helt magiska o fantastiska
fick lov att stanna o fota sjön Lången på väg hem idag
tappade nästan andan av synen 
Då det var ett så otroligt vackert ljus över sjön
(null)

(null)
Precis såhär skall vinterdagar vara
o jag avundas djupt o äkta 
de som bor efter gamla järnvägen 
när jag ser utsikten de har utanför sina fönster
(null)
Drömma får man, 
men visst vore det underbart med en utsikt som tar andan ur en
(null)
Fast egentligen skulle jag visa er mina anledning till att jag var ute o for på vägarna
Det var dags för lite magi hos duktiga Marte (Salongen runt hörnet)
(null)
Så galet nöjd !
Det har gått åtta veckor mellan ovanstående bilder o de undre !
Så jag var i stort behov av att bli ompysslad o fixad.
Nu går jag omkring här hemma o bara myser o tycker att jag är galet snygg
!
!
!
!
!
I vart fall om naglarna !!






Kommentera inlägget här :