en alla tiders födelsedag

det är ingen vanligt dag
det är Irenes födelsedag..
Hurrra Hurra Hurra !
att få "kaffe på säng"
är nåt av det bästa man kan ge mig i present
älskar verkligen det
appropå älskar
måste bara visa er en bildserie som vi tog Olle o jag
det var meningen vi skulle göra en mys pys serie
nu blev det väl kanske inte riktigt så
men ganska rolig ändå tycker jag
jag bad om en puss
o fick utstå detta =)
men han kan vara en riktigt gobit också
Olle Andersson hunden som är allt vi aldrig tidigare haft 
inte någonsin
trots fyra hundar före honom
bara att gilla läget o inse att livet aldrig kommer bli som vanligt igen
inte de närmaste 10-12 åren i alla fall
allt har en mening
så är väl också Olle
 
Jag har börjat planera för julen
vi har ju barnen utspridda över hela Sverige 
 
men en hon tar barnen o försvinner till Thailand
 
en vill bara vara hemma i Täby
 
den som bor närmaste har just flyttat in i nybyggd villa i Avesta
o det avgör ju var de vill vara
 
o så har vi lilleman i Karlskrona
som så gärna vill att vi skall komma på besök
då han bott där sex jular nu o vi aldrig har varit ner någon ännu
 
så han vann i år
nu letar vi ett bra o funktionellt boende
(då de har katt)
för oss fyra, mig Stefan Junior o Olle 
vilken djungel det är o så svårt att få till med djurtillåtet
Trivagos reklam är bara nys kan jag säga
men jag löser även det 
för problem är till för att lösas
 
om inte annat får vi väl ge Karlskronaborna
i julklapp en resa upp till oss
under några härliga juldagar
 
God Jul på Er
o Gott  Nytt År till mig som fyller år 
kram Irene
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :