Vilodag


Blir en kort uppdatering idag.
Är både trött o väldigt ledsen!
Men hade en toppendag igår med den här söta lilla tjejen, vilket jag så väl behövde 
(null)
Jag är ju ingen "pyssel-mamma" utan har väl mer varit en sport/idrotts-morsa som skjutsat o ställt upp på det sättet som det krävdes 
Men som farmor uppskattar jag mycket 
ett stillasittande kreativt pysslande
då jag för tillfället är i en enorm formsvacka 
Vilket jag hoppas få hjälp med på fredag då jag skall träffa Neurolog-doktorn i Falun
(null)
Junior är en stor favorit hos Matilda
vilket resulterade i ett fint halsband till honom, 
han bar det stolt o kärleken är besvarad
Idag, onsdag har jag mest vilat 
tagit några friska kalla promenader m vovvarna
Fyllt i formulären till besöket på Neurologen, vilket var ett helt kompendium o en resumé av mitt liv i princip 
(null)

Sedan har jag mest kramat om mig själv i försök att trösta o hela en Irene som är ordentligt omskakad o även lite chockad över hur lätt det är att med bara en 7-ords mening 
man tar all värdighet ifrån en människa 
Det gör obändigt ont !


Kommentera inlägget här :