nödvändiga tillbehör

 
stretar på med träningen
igår fredag var det dags igen
tycker själv att det går relativt bra
klart jag blir trött o slut i kroppen
men det är väl också en del av meningen med träningen
 
 
igår började jag med helvetesmaskinen
eftersom den är hart när omöjlig när man börjat bli trött
ja efter 5 minuters intensivt cyklande förstås
väninnorna trampar på lite längre
jag gör allt till hälften än så länge
 
 
jag kör dock alla maskiner
o de jag har ork nog till
kör jag 3x10 repetitioner
annars endast hälften
 
 
känner mig sååå stolt o nöjd med mig själv
o idag mår jag relativt bra, trots fullt program igår kväll
domningarna är kvar o lite stelhet
men i det stora hela mår jag gott
 
 
"tjejerna" jag har med mig kör för fullt
snyggt o prydligt också dessutom
 
 
vi har trevligt, skrattar ofta, hinner med lite prat
vilket gör att man längtar till träningen
 
 
nu har jag beställt lite nödvändiga attiraljer
som mobilhållare till min iPhone =) 
o även ett par snygga sport BH:ar
 
haha hur skall detta sluta
 
den som lever får se 
 
Frid Irene
 
 
 

Kommentarer :

#1: Nilla

Vad duktig du är. Kram

Svar: tack =) kör så länge kroppen tillåter =) // Kram
Irene Ek-Andersson

skriven

Kommentera inlägget här :