dagar

glömd är Yoga lektionen eller "nära döden upplevelsen" =)
jag har haft ett par riktigt bra dagar
huset är nystädat, skafferiet är fyllt
vi har varit ute på isen o sprungit av oss
 
 
vi har gått underbara morgonrundor runt "Dammen"
 
 
vi har haft finbesök utanför oss
han hade tre tjejer med sig också
men de ville inte vara med på kort
 
 
jag har ätit gott o nyttigt
 
 
jag har hälsat på min Loppis-väninna på Långshyttans Loppis
 
 
vi har gått runt Klacken vilket vovvarna älskar
 
 
o jag har ÄNTLIGEN gjort Årsredovisningen för min "brukare"
som skall vara inne på Hedemora kommun den 29 februari
att vara Förvaltare med särsild omsorg innefattar många uppgifter
det här är en av "baksidorna" men nu är den gjord
o jag känner mig sjukt nöjd o stolt över mig själv
 
 
 
nu kan jag koppla av detta till nästa år 
o se fram emot en hel lång ledig vecka med Stefan under V9
vi skall nämligen ha Sportlov i år
 
så nu ber jag Vädergudarna om sol o vackert vinterväder
 
Frid Irene
 

Kommentera inlägget här :