Recept på Kesobröd enligt önskan

Frukostbullar m Keso o Solrosfrö
 
klicka bara på den lila texten här ovan
o du har receptet på de goda bröden
 
 
suck idag blev inget alls som det var tänkt
det var bara att packa ihop o fara till Falu djursjukhus
med lille Junior som ff inte kan gå på vä.bakben
 
 
som tur var erbjöd sig Eva P att följa
o vi hade en ganska trevlig stund i väntrummet
tiden gick fort o vi fikade just mina Frukostbullar
 
 
o drack Zoegas Blue Java, inte min absoluta favorit
men det fick duga, då jag gillar Mezzo allra bäst
 
 
domen blev, korsbandet förmodligen av vid knäleden
operation med det snaraste
 
som sagt en riktig otursdag igår
Fredagen den trettonde
 
nu är det bara att hoppas att ortopenden kan ta Junior akut
då han bara kommer upp från Strömsholm en gång i veckan
o man först gav oss en tid så sent som 2 april  !!!!
 
men djurskötaren ångrade sig snabbt
o sa att han skulle ringa mig om en tid
i början av nästa vecka
vilket lät mycket bättre i mina öron
 
som sagt det blir nästan aldrig som man tänkt sig
men det gäller att anpassa sig efter situationen
oavsett hur den ser ut
 
o det här är väl ändå inte världsomvälvande
så det ordnar sig säkert till det bästa
så småningom
 
 
Frid Irene
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :