Aj

Så var den jäkeln på besök igen
Trigeminusneuralgismärtan 
vänster ansikts-halva smärtar enormt 
bara vindens smekning mot kinden utlöser helvetessmärta
Så dagen har gått i Moll
inte mycket har blivit gjort
 
Helt oväntat var det väl inte efter en supertrevlig o intensiv midsommarhelg
Bakslagen brukar komma som ett brev på posten efter sådana tillfällen
så även denna gång
 
 
Fast en hundpromenad har vi tagit
strukit veckotvätten har jag
o läst skvallertidningen 
o pratat bort ett par timmar med Susanne K. o lilla Johanna
vilket var både trevligt o välbehövligt för att få tiden/dagen att gå någorlunda fort..
Så tack för det 😊
 
Så trots en dålig dag försöker jag hålla ställningarna här hemma
 
 
Vädret lämnar ju även det övrigt att önska,
men för andra dagen i rad har vi haft en toppenkväll med sol o värme
tror nästan vandringsteatern som har sina tre sista föreställningar Tisdag Onsdag Torsdag
har slutit avtal med väder-Gudarna
sån tur som de har varje spelkväll
 

Ikväll blir det tidig kväller I hopp om att må bättre imorgon
För imorgon skall jag göra ett nytt försök med supporten på AllTele
som hade kö på 80 samtal före idag !!!
inte ens jag med min envishet står ut att lyssna på signal efter signal i timtal 
o absolut inte idag när ena sidan av huvudet gör så ont att man bara vill kräkas
Men fixa bredbandstelefonin som är det som felas 
åt Stationsalle'n det skall jag
Förr eller senare 
 
Frid Irene 
 


Kommentera inlägget här :