Dags att rensa i gömmorna

Om det var full fart igår
så har det varit raka motsatsen idag 
För att inte känna mig helt onyttig
har jag rensat i DVD-samlingen
o konstigt nog är det numera bara 
två ex kvar i DVD hyllan

Min favorit-film 
Avatar
o yngste sonen Viktors 
Sagan om ringen Box

resten tänker jag sälja på min Loppis
några av filmerna var väl inte riktigt 
politiskt korrekta (läs brända)
så dem var jag tidig tomte idag
o delade ut till en ensamstående mamma 
så nu kan hon o sonen titta på barnfilmer hela julhelgen
o resten till en granne som jag vet gillar Action filmer


apropå action
Ungefär på den här nivån ligger det idag 
vi vilar oss iform tills imorgon
eftersom jag skall ut på en liten shoppingrunda i morgon eftermiddag 

Mer om den i nästa uppdatering 



Frid Irene 

Kommentarer :

#1: Lena

Ha en trevlig shoppingrunda!
Kram Lena

Svar: jag köpte bara en vacker Julstjärna..väninnan däremot hon kan handla hon =) // Kramen
Irene Ek

skriven

Kommentera inlägget här :