helg-kul

dagarna rusar o jag hänger på så gott jag kan
dessutom är våren här på allvar nu
 
 
vädret har varit helt makalöst några dagar
vackra Stjärnsund har verkligen levererat
 
 
o nu sitter sommardäck på båda bilarna
så blir det bakslag nu blir Stefan hemma från jobbet
för jag tror inte han byter igen
riktigt så kul är det nog inte
 
appropå kul...
vi har varit på besök i Bålsta hos dottern i helgen
o dessutom hunnit med ett 2 års-kalas i Bro
 
 
mindre kul har varit
bredbandshaveriet som drabbade hela Stjärnsund under några dagar
o som inte fixades förrän idag, söndag-eftermiddag
tänk så beroende man blivit
av att vara uppkopplad
 
 
fast man hinner mycket
när inte Internet fungerar
jag har tvättat 4 maskiner, putsat fönster,
bakat både bullar o äppel-kaka
eftersom jag ÄNTLIGEN fått en ny bakmaskin
o längtat hela helgen efter att få testa den =)
 
 
jag har sorterat massor till min Sommar-Loppis,
varit över till bästa grannen o fått inredning till garaget
där jag skall ha min Loppis
så i år kommer den att bli riktigt fin
när vi ställt i ordning alla skåp o hyllor
 
 
mer om det kommer när det börjar närma sig Öppningsdax
 
som sagt en fantastisk helg har vi haft
o mer av det kommer
för hela April månad är det fulltecknat i Almananckan
redan nästa helg skall jag vara med om nåt
jag aldrig tidigare gjort i hela mitt liv
här får ni en liten vink om vad
 
återkommer...med uppdatering senare om just det
nu hoppas jag att nästa vardags-uppdatering kommer i morgon
om Bredbandet vill o funkar
 
Värme o Kärlek i massor från Irene
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Staffan

Har du brist på saker att sälja så kan du få söka lite grejer åt oss😄

Svar: hör av dig om vad Ni har så jag ser om det är säljbart här...du har PM på FB ang.detta =)
Irene Ek

skriven

Kommentera inlägget här :