Godmorgon !!

 
 
 
näe nu protesterar jag
för jag vill inte bli sjuk nu det finns inte med i planerna =(
vaknar med ont i halsen o allmänt kravlig..
kurerar mig o hoppas "mota Olle i grind" ...
 
 
övrig status
sonen Viktor kom hem sent igår kväll
eftersom han har lite ouppklarade besök på Falu lasarett
o skall lämna sin lilla bil på reparation o försäljning
så härligt att träffa honom
det blir inte så ofta som vi skulle vilja
då han bor i Karlskrona ca 8-9 timmar bort med bil
men nog om det nu är han hemma i alla fall...
 
hösten kom idag också
för första gången i år känns det i hela kroppen
att nu är sommaren slut
det gick fort,
för igår var sommaren fortfarande kvar
det var varmt o gott o riktigt sommarväder då
 
jag hade en riktig husmorsdag igår trots värmen utomhus
jag städade tvättade bakade o massor av annat
o kom underfund med om att "multitasking" fungerar
 
kanske var det ett tecken på den kommande
förkylningen som försöker ta över kroppen min just nu
att nu är det bäst att förbereda sig för kommande "anfall"
 
vi får se vem som vinner
jag är nästan aldrig förkyld nämligen
men när jag väl blir det
blir det både långvarigt o totalt utslagande
 
nu skall vovvarna ut 
o jag skall väcka yngsteman
vi skall åka till Falun alldeles strax
mamma blev ombedd att följa med :)
o det tackar man inte nej till
 
ha det gott
ta hand om varandra
visa dina medmänniskor respekt 
o möt dem med vänlighet o ett leende
 
o du får "tusenfalt" tillbaka
 
Namaste // Irene
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Mats Karlsson

Hej hör av dig till mig om Halens samlartomtar/Mats

Svar: nu förstår jag inte riktigt vad du menar,,har du läst nåt gammalt inlägg ??
Irene Ek

skriven

Kommentera inlägget här :