insnöad



har helt snöat inne på sjalar
jag tittar klämmer köper jag så fort jag kommer åt



nu är min sjal-låda full igen
har nyss städat ur den o gett bort dem jag inte använt
på ett år eller mer

bara för att få glädjen i att kunna köpa nya

de finns ju i massor av olika varianter
romantiska,,varma,,långa,,snygga,,dyra
o i regnbågens alla färger


jag känner mig oklädd utan den där trasan runt halsen

trots att jag blir varm o svettig av dem
måste jag bara ha en "snoa" runt halsen när jag går ut

sen finns det ju dröm-sjalar också på min "wishlist"
en sån där som man bara köper "once in a lifetime"
den som är pricken över i när man vill göra sig lite snygg

en riktig "rysare"


SIDENSJAL I BRUNT & ROSA - STOR

1 950:- 
Handmålad sidensjal från Karin Wallén. Dubbla små volanger runt hela sjalen. Mått: 95 x 200 cm
tur man är behärskad o iskall

lärt sig behärska sina lustar

för det är lätt att falla pladask
när föremålet man dreglar över
o önskar sig..
bara är ett "klick" borta



Kommentarer :

#1: Pennelina

Mmmm... gillar den andra uppifrån :-)



Kramar <3<3<3

skriven

Kommentera inlägget här :