kärt oväntat besök ..

en händelserik dag går mot sitt slut
jag sitter trött o nöjd i köket och summerar den med ett leende

sydde upp mina nyinköpta gardiner och satte upp i köket=älskar



de var alldeles för dyra..men jag kunde inte motstå dem
men nu är de mina o nu sitter de på plats och jag är nöjd

på lunchen åkte jag in till stan (Hedemora) för att möta upp
yngste sone..jag hade fixat en låne-mobil till honom
då hans gått sönder..och det går ju inte för sig
att vara utan mobil idag..är som att gå naken

vi bestämde oss att luncha ihop
vilket vi gjorde på Kings Arms..
rekommenderas varmt !!

strax efter lunchen ringde min hjärtdoktor
hon var bekymrad över mitt hjärta
som varit oroligare än oroligt sedan i lördags
hon sa "kom in genast" ..
varpå jag kastade mig i Volvon
och fortsatte in mot Avesta akuten

blev väl omhändertagen
fick betablockerare
fick "lov" att åka hem igen
fortsättning följer ...

som vanligt när jag tar ut bilen snöar det..




väl hemma fick jag kärt besök av från Stjärnsund
vi fikade.. pratade.. skrattade..
tack Eva o Hannah.. ni gjorde min dag !!

vilken toppenavslutning
på en annars lätt stressig dag











Kommentarer :

#1: Eva P

Tack själv, det är alltid såå roligt att få sitta och prata och ha nära till skratt tillsammans med dig!

Kram Hannah o Eva

skriven
#2: Lilitha

Jättefina gardiner. Ser trivsamt ut i ditt kök. Har du problem med hjärtat? Inget allvarligt hoppas jag.



Ha en bra dag söta du...

Kram Lilitha

skriven

Kommentera inlägget här :