Drömvinsten på Lotto..kan det va nåt ?

att Tradera kan bli beroendeframkallande
just nu säljer jag lite kläder från mig o Viktor

för ett tag sedan köpte jag hej vilt

jag sköter dessutom om säljsidan åt vår lokala Loppis
vilket innebär att när jag ändå är inne på Tradera
kan man ju alltid kolla om det är nåt jag behöver
eller inte visste att jag saknade..brukar det väl mest bli

sen har jag ju mitt favorit objekt
som jag alltid är med och budar på om det dyker upp
har en övre gräns för vad den får kosta och hittills har jag
aldrig vunnit nån..men skam den som ger sig..
just nu leder jag iaf..på den här


Ulrika Hydman Valliens stora vas CARAMBA

jag är helt besatt av den vasen
och har önskat mig den hur länge som helst
den är så otroligt fin och maffig i verkligheten..

egentligen önskar jag mig den i svart
men den är ÄNNU dyrare..men naturligtvis också
ännu vackrare..


men det är med mina ögon

det beror ju helt på vem betraktaren är
hur man upplever en sak

som min Stefan tex han tycker den är FUL !!
därför har han aldrig brytt sig om att ge den till mig
kröp det fram en gång när vi pratade om presenter..

jag tror mera på att det är för att den är så hiskeligt DYR !!
de flesta går för 1500-2000kr på Tradera
och är ännu dyrare att köpa nya..
så visst är väl det sistnämnda närmast sanningen
tror ni inte det ?

det är ganska härligt att ha önskningar och drömmar
för känslan är liksom bäst innan man nått ända fram

sen är ju "önskningen" över

visserligen kan man njuta av det man önskade sig
men det där suget och den där "vill så gärna ha" känslan
gillar jag..

kanske måste jag sluta tippa på Lotto
för hur skulle det gå om jag gick sta och vann
Drömvinsten på 104miljoner i helgen

då kan ju alla mina önskningar och drömmar uppfyllas med råge
vad skall jag då tråna efter månne ?




Kommentarer :

#1: farmor

Den är nog en riktig investering! Kram!

skriven
#2: Anna

Åh dom är så otroligt vackra :) Me love them :) Får hålla tummarna! och ska vara ärlig så är du värd det,att få unna dig något riktigt fint!! Tänk vilket leende varje gång du tittar på din vackra kosta vas :)

Såg faktiskt i emmaboda en som va vit/guld den va urtjusig!!

Må gott! KRAM

skriven

Kommentera inlägget här :