höjdskräck är till för att övervinnas..

två dar med barnbarn gör gott i både kropp o själ

vi har haft två härliga dagar i Bålsta med barnbarn och gassande sol
både hundar och vuxna har nyttjat poolen




Emmy o Elliot har varit mer i poolen än ur den...



min Stefan har passat på att göra lite nytta
hjälpte svärsonen Stefan med att sätta i två fönster i garaget



sommaren när den är som bäst

att komma hem igen är också skönt
efter en liten minisemester

packa upp
gå igenom posten
sätta sig vid dukat bord, då hemmaboende sonen gjort Tacopaj
vilken lyx

imorgon börjar allvaret igen
arbetsterapeuten kommer på fm
besöka sjukgymnasten på em
fylla på skafferiet

plocka egenodlad sallad
klippa gräset
tvätta lite..min favoritsyssla

semester kan va bra skönt

de enda planer vi har är att besöka
de två andra "barnen" i Stockholm

vi har ju ett barnbarn i Täby
som vi längtar till

och nyflyttade Sara/Mattias i Sundbyberg
som vill visa sin nya fina lya (trea)

jag mobiliserar mig för det besöket
då de numera bor på sjätte våningen
och jag lider av svår hiss / höjdskräck

naturligtvis fixar jag även det

Kommentarer :

#1: maud

:)))

skriven

Kommentera inlägget här :