jäktig morgon....

Har redan gått runt sjön med min små darlingar
för jag skall till ABO nu klockan 8.40 vi skall ha en liten träff  idag
tillsammans med några viktiga personer i hennes närhet.

Sen skall jag till tandläkaren kl.10.40...och jag går på folktandvården i Hedemora.
Passsar naturligtvis på att storhandla lite mat på en gång då också...
och med min sakta fart är det nog redan eftermiddag sedan.

Men jag lovar återkomma med mer matnyttigt åt kvällningen
när jag samlat ihop mig igen
klarar ju inte längre av att ha för mycket på gång samtidigt
då klappar hjärnan ihop och det blir kaos. 

Hur som helst det är en helt underbar dag,
det doftade till och med vår nu på morgonen,,

alltså blött grus och upptinad hundskit..
solong...vi hörs!

Kommentarer :

#1: maud

ja du är rolig du...visst kan våren lukta på olika vis.....

skriven
#2: Anonym

..... har du sett "Sabinas kamp" idag.........

skriven

Kommentera inlägget här :