väntans tider...

6.03 ringde telefonen
en lätt stressad Staffan (sonen) meddelade kort att "nu åker vi till BB"
det är 3 min mellan värkarna
gissa om jag blev klarvaken efter det !!


lånad bild från Staffans blogg...tack för den :o)

det var meningen att vi skulle åkt ner till dem på torsdag
det får vi vänta med nu
för det är besöksförbud på BB
och de lär inte ha hunnit hem tills i morgon eftermiddag heller

telefonskrället står där tyst o stum
ingen som ringer o berättar att nu är "Stig-Björn" levererad
jag får inget gjort här hemma
skurade "Viktors" badrum på morgonen
sen kom jag av mig igen

vet inte hur många gånger jag kollat att telefonerna funkar
har ringt till blivande farfar och kollat om han hört nåt
har mailat min äldste son och " skällt " lite på honom
adrenalinet rusar och då kom "elaka mamman" fram
hur gammal barnen än blir så är en mamma alltid en mamma :o)

äsch jag tror jag sover lite " före lunch" idag
så tiden inte går så sakta
den som alltid rusar iväg så fort för mig
står idag nästan totalt stilla....

ber att få återkomma i detta ärende....

Kommentera inlägget här :