vardagslunk...



vet inte om jag känner glädje eller vemod
inför att semestern är slut
och vardagslunken inträder igen

det som känns eländigast
är att nästa gång "vi" är lediga så är det full vinter

men idag var det sol och varmt
och bilarna vaxades av far och son


jag fixade med mina blommor som blev riktigt fina i år


jag tom plockade in lite av den egna skörden till salladen idag

ni ser gräslöken, va??

kanske är det lika bra att semestern är slut nu
för man skall ju sluta när det är som bäst
vi har haft en underbart lugn och trankil tid
Viktor är äntligen frisk igen och sommarjobbar för fullt
vi har varit på Tomas Di Leva
vi har ätit gott
druckit gott
sovit gott :o)


som sagt i morgon börjar allvaret och stressen igen

för en del i alla fall

vovvarna och jag kan ta det i vår takt igen
om morgnarna och dagarna  :o)








Kommentarer :

#1: Anonym

men du han såg inte ut att ligga skönt gubben din eller ?

ja vardagen kommer .......

skriven
#2: Irene

jodå,han sov så gott..han trodde nog bara att gammelhunden låg kvar i fotänden...iaf ser det så ut :o)

skriven

Kommentera inlägget här :